Only for you- Csak Neked! Hogy a tinédzser kor szép emlékekkel maradjon meg! ;) Várlak!

Friss doboz
2011. 08. 16.
Cikk
2011. 08. 15.
Cikk
2011. 08. 13.
Cikk


Site sistereim.
Benézni KÖTELEZŐ!:)


 

 
 
 
Számláló
Indulás: 2007-02-01
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 


 

 

 

 

 

 

CIKKEK_Vegyes
CIKKEK_Vegyes : A reklámok

A reklámok

  2009.04.28. 16:37

A reklámok


A reklámok

A reklámok céljai egyértelműek. A fogyasztókat próbálja meggyőzni az összes, hogy vegyék meg egy adott cég, adott termékeit. Pedig, a reklámok nem csak egy film nézését ronthatják el.

 

A reklámok nagyban befolyásolnak minden olyan embert, akik megnézik azokat, és ők akarva akaratlanul, azt a terméket veszik meg a boltban, amelyről oly sok jót hallottak. Sőt, csak jót hallottak, hiszen melyik cég lenne olyan bugyuta és hangoztatná a termékének egyetlen egy rossz tulajdonságát is? Pont ez a lényege a dolognak, hogy minél jobban el tudják adni a fogyasztópiacnak az egyes termékeket az eladók. Na de milyen áron? Hiszen a tévében, a rádióban, építményeken, autókon mind-mind találkozhatunk reklámokkal.

 

 

 

Milyen egy jó reklám?

Mindegyik cég igyekszik olyan reklámot csinálni, ami egy csomó jó tulajdonságát felvonultatja a terméknek. Hiszen ki ne ismerné a Wanish, vagy a Perwol Black Magic unalmas és semmitmondó reklámjait, amik a könyökünkön jönnek ki? Sok ember azt mondja, hogy egy vicces, valamilyen poént felvonultató reklám sokkal többet ér, mint akármilyen másik. Sőt, a reklámozás furcsa szokásaival is sikereket tudnak elérni a cégek.

Tudtad?

-Valahol, a tengerpartokon felírják a homokba az adott terméknek a nevét, és ilyen furcsa módon reklámozzák azt a közönségnek. Mivel a víz, vagy az emberek tönkreteszik a „munkát”, így egy nap akár 2-3 alkalommal is a homokba irattatja magát a terméket a cég.

-Persze a furcsa reklámozásnak vannak más oldalai is. Hiszen ki ne ismerné a Red Bull autót, aminek a tetején a hatalmas energia ital doboza áll? Ez is egy furcsa, vagy vicces módja a reklámozásnak. De eléggé figyelemfelkeltő, és ez a lényeg, nemde?

-A reklámok igenis hatnak a tudat alatti énünkre, befolyásolnak minket, akár akarjuk akár nem. Még az 1980-as években egy mozifilm egyetlen egy kockájába belecsempésztek egy csokoládé fényképét. A vetítés közötti szünetben, a büfében az emberek több mint fele azt a csokoládét választotta, pedig egyetlen egy képkocka egy tizedmásodperc alatt jelenik meg, majd tűnik is el a szemünk előtt. Tehát, nem kell sok fűszálat keresztbe tenni, hogyha egy terméket akarnak népszerűsíteni valakik, mert ennyire nagy hatással van az emberekre, egyetlen egy képkocka is.

 

 

Reklámok= hazugság?

A reklámok célja nem kifejezetten a hazugságok gyártása, bár nem kell mindent elhinni, amit a média mond, vagy mutat. Egyszerűen egy reklámba megpróbálják egy termék legjobb tulajdonságait belesűríteni, és a negatívumokat csak akkor tudja meg a vásárló, amikor már megvette a terméket. Ha tehetjük, és nagyobb értékű tárgyat reklámoznak, akkor célszerű először érdeklődni ismerősöknél, vagy az adott cég telefonszámán, hogy milyen is a termék, az előnyökről, hátrányokról egyaránt, hogy nehogy egy nagyobb összeget kidobjunk feleslegesen!

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

látogató van itt
 

Az utolsó frissek
2011. 10. 01.

Már nem várható több friss az oldalon! 



 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?